Szanowni Państwo, dziękujemy za zainteresowanie Programem “Granty PPGR – Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”. Do naszego urzędu wpłynęło łącznie 275 wniosków o sprzęt komputerowy dla uczniów, potomków pracowników byłych PPGR.
Informujemy, że Centrum Projektów Polska Cyfrowa (CPPC) nałożyło na Gminę obowiązek uzyskania od wszystkich wnioskodawców dokumentów potwierdzających spełnienie kryteriów udziału w programie. Złożone oświadczenia będą uznane za prawidłowe w przypadku ich uzupełnienia zaświadczeniami lub innymi dokumentami wystawionymi przez instytucje organów publicznych.
Uzupełnienie oświadczenia do "Grantów PPGR" wraz z dokumentami w formie kserokopii należy przedłożyć w nieprzekraczalnym terminie do 10 grudnia 2021 r. do godz. 15:30 w sekretariacie Urzędu Gminy Brodnica, ul. Mazurska 13.
Szczegółowe informacje na ten temat i wymagane druki można znaleźć pod adresem:
http://brodnica.ug.gov.pl/asp/pl_start.asp?typ=13&menu=16&dzialy=16&artykul=1711&akcja=artykul